Εμφάνιση αναρτήσεων ταξινομημένων κατά συνάφεια για το ερώτημα Κατσιμάνη. Ταξινόμηση κατά ημερομηνία Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων ταξινομημένων κατά συνάφεια για το ερώτημα Κατσιμάνη. Ταξινόμηση κατά ημερομηνία Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Δίωξη κατ’ αγνώστων για ανθρωποκτονία.


"Είμαστε οι γονείς του αδικοχαμένου συναδέλφου σας Ευάγγελου Κατσιμάνη, που βρέθηκε νεκρός  στο εφημερείο της Γυναικολογικής Κλινικής του "Αττικόν", στις 5 Δεκεμβρίου 2009.

Πριν από ένα χρόνο (20/12/2010), είχατε καταχωρίσει μια εκτενή επιστολή μας αναφερόμενη στη διεξαγόμενη προκαταρκτική έρευνα σχετικά με τις συνθήκες του θανάτου του.

Ήδη η προκαταρκτική αυτή έρευνα έχει περατωθεί και τα αποτελέσματά της περιέχονται στο συνημμένο κείμενό μας με τον τίτλο "ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ".

Σας εκφράζουμε τη θερμή παράκληση να δημοσιεύσετε / αναρτήσετε αυτούσιο το σύντομο αυτό κείμενο. Θα είναι ένα μνημόσυνο για το συνάδελφό σας και μια αναγνώριση του απέραντου πόνου της οικογένειάς του.

Με εξαιρετική τιμή και ευχαριστίες

Οι γονείς του Ευάγγελου Κατσιμάνη"


Αξιότιμοι Κύριοι,

Πριν από ένα χρόνο και συγκεκριμένα τη Δευτέρα, 20ή Δεκεμβρίου 2010, είχατε καταχωρίσει στην έγκριτη ιστοσελίδα σας την παρακάτω επιστολή μας με τίτλο:  

«Ένας χρόνος μετά το θάνατο του Ευάγγελου Κατσιμάνη.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ Ή ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ;»




Η επιστολή εκείνη συνοδευόταν από την ακόλουθη επισήμανσή σας:

«Η ναυαρχίδα σεβόμενη το πόνο της οικογένειας του Ευάγγελου Κατσιμάνη και αφού διασταύρωσε με όλους τους τρόπους την πηγή της επιστολής την δημοσιεύει και αναμένει όπως είναι φυσικό το αποτέλεσμα της δικαστικής έρευνας καθ' ότι δεν έχει γνώση των πραγματικών περιστατικών που αφορούν το θάνατο του συναδέλφου».

Σήμερα, δύο χρόνια μετά το θάνατο του λατρεμένου μας γιου, σάς γνωρίζουμε ότι ο αρμόδιος εισαγγελέας που διενήργησε την προανάκριση άσκησε δίωξη κατ’ αγνώστων για ανθρωποκτονία. Η υπόθεση θα αποτελέσει το αντικείμενο περαιτέρω δικαστικής έρευνας με τη διαδικασία της τακτικής ανάκρισης, σκοπός της οποίας θα είναι ο εντοπισμός των φυσικών και των ηθικών αυτουργών της ανθρωποκτονίας.

             Με εξαιρετική τιμή

Οι γονείς του Ευάγγελου Κατσιμάνη

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

ΛΑΒΑΜΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Ένας χρόνος μετά το θάνατο του Ευάγγελου Κατσιμάνη
ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ Ή ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ;
_____________________
Συμπληρώθηκε ήδη ένας χρόνος από το θάνατο του λατρεμένου μας γιου Ευάγγελου Κατσιμάνη στο «Αττικόν», στις 5 Δεκεμβρίου 2009, και οι αρχικές μας αμφιβολίες τείνουν να μετατραπούν πλέον σε βεβαιότητα. Ο θάνατός του δεν οφείλεται σε αυτοκτονία, όπως είχε τεχνηέντως εμφανιστεί (δεν υπάρχει άλλωστε σημείωμα του υποτιθέμενου αυτόχειρα), αλλά κατά πάσα πιθανότητα σε εγκληματική ενέργεια, για την οποία, μετά από δική μας μήνυση κατ’ αγνώστων, βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα της εισαγγελικής αρχής.
Το ότι η Αστυνομία κατάπιε κυριολεκτικώς αμάσητη την πληροφόρηση που της διοχετεύτηκε από το Νοσοκομείο και δεν μπόρεσε ή δε θέλησε να κάνει την παραμικρή ουσιαστική έρευνα σχετικά με τις αληθινές συνθήκες του τραγικού συμβάντος (δεν πήρε δακτυλικά αποτυπώματα και γενετικό υλικό, δεν εξέτασε το χώρο του απαγχονισμού, που τον βρήκε άλλωστε κατειλημμένο από τρίτους, δεν επεξεργάστηκε το υλικό από κάμερες του Νοσοκομείου, δεν ήλεγξε και δε διασταύρωσε τις μαρτυρικές καταθέσεις κτλ.), δε συνηγορεί ασφαλώς υπέρ της εκδοχής της αυτοκτονίας.
Πολύ περισσότερο δε συνηγορεί υπέρ της εκδοχής αυτής το ότι ο ιατροδικαστής διενήργησε αυτοψία δύο ημέρες μετά το θάνατο του Ευάγγελου Κατσιμάνη, συνέταξε την έκθεσή του με καθυστέρηση τεσσάρων μηνών (!) και δε σχημάτισε εικόνα ούτε ως προς την ώρα θανάτου ούτε, ουσιαστικά, ως προς την αιτία θανάτου (αναφέρει, αντί για αιτία, τη λέξη «απαγχονισμός» χωρίς περαιτέρω διευκρίνιση). Γενικά, ο ιατροδικαστής αρκέστηκε να αναπαραγάγει ανεπεξέργαστη την εκδοχή της Αστυνομίας περί αυτοκτονίας, όπως φαίνεται από όσα αναγράφει στα «Πληροφοριακά στοιχεία» της έκθεσής του.
Και ενώ η διεθνής πρακτική δέχεται την αυτοκτονία μόνο αφού ερευνηθεί και αποκλειστεί το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας, στην περίπτωσή μας η ανικανότητα της Αστυνομίας και η ανυπαρξία της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας εκλαμβάνονται ως επιχειρήματα υπέρ της εκδοχής της αυτοκτονίας. Η αντιστροφή της λογικής τάξης των πραγμάτων και η βάναυση προσβολή της στοιχειώδους νοημοσύνης σε όλο το μεγαλείο τους!...
Ο Ευάγγελος Κατσιμάνης δεν είχε τον παραμικρό αντικειμενικό λόγο να αυτοκτονήσει και γι’ αυτό η ενέργεια που του αποδίδεται κατέπληξε και συγκλόνισε τους πάντας. Κάποιες φήμες περί του αντιθέτου που έχουν διοχετευτεί τεχνηέντως υπηρετούν έκδηλες σκοπιμότητες και είναι ανάξιες διαψεύσεως Αντίθετα, έκανε σχέδια με την οικογένειά του, με τους γονείς του, καθώς και με τους συγγενείς και τους φίλους του για τις αμέσως επόμενες ημέρες. Ετοιμαζόταν να περάσει τις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς με τα αγαπημένα του πρόσωπο, να χαρεί τα παιδιά του και να υποδεχτεί την αδελφή του και τον γαμπρό του από το Λονδίνο. Και, το κυριότερο, είχε αρχίσει να αξιοποιεί στο Νοσοκομείο τις επιστημονικές γνώσεις και την κλινική εμπειρία του από τις μελέτες και τις σπουδές του στο εξωτερικό. Δυο ημέρες μάλιστα προ του θανάτου του (3/12/2009) είχε κάνει εγχείρηση πλέγματος, σε συνεργασία με το Χειρουργό Ουρολόγο κ. Καραναστάση, με βάση καινούργια τεχνική την οποία είχε διδαχτεί σε πρόσφατο συνέδριο στο Μόναχο. Είχε σκοπό, στο άμεσο μέλλον, να ειδικευτεί περαιτέρω στην ουρογυναικολογία. Και από τη Δευτέρα, 7/12/2009, επρόκειτο να ξεκινήσει απογευματινό ιατρείο, για το οποίο είχε πάρει τη σχετική έγκριση λίγες μόλις ημέρες πριν βρεθεί νεκρός, μολονότι υπηρετούσε ήδη στο Νοσοκομείο επί ενάμιση χρόνο ως επιμελητής ΕΣΥ ……
Αυτό είναι άραγε το «προφίλ» ενός πιθανού αυτόχειρα; Και μπορεί να γίνει πιστευτό το σενάριο ότι θα αυτοκτονούσε κανείς για προσωπικούς λόγους στον εργασιακό του χώρο, ανάμεσα σε μια εφημερία και σε ένα χειρουργείο; ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑ το τραγικό εκείνο πρωινό της 5ης Δεκεμβρίου 2009;
Τα βαθύτερα αίτια του θανάτου του Ευάγγελου Κατσιμάνη σχετίζονται με τις στρεβλώσεις που επικρατούσαν στην Μ/Γ Κλινική του «Αττικόν». Υπήρχαν σοβαροί λόγοι, για τους οποίους ο Ευάγγελος Κατσιμάνης ήταν ανεπιθύμητος σε αυτή την Κλινική. Μπήκε εκεί, αφού πρώτα δικαιώθηκε πανηγυρικά μετά από σκληρό αγώνα τον οποίο διεξήγαγε ενάντια στην τακτική να επιλέγονται αντί γι’ αυτόν συνυποψήφιοι με λιγότερα προσόντα και πιθανότατα οι επικρατούσες συνθήκες τού έδειχναν ολοένα και περισσότερο την πόρτα της εξόδου. Αυτό το τελευταίο είχε ισχύσει και για άλλους γιατρούς της κλινικής που τελικώς εγκατέλειψαν το «Αττικόν». Συγκεκριμένα, ο Ευάγγελος Κατσιμάνης, όπως μας έλεγε ο ίδιος, παραγκωνιζόταν από το κατεστημένο της Μ/Γ Κλινικής, το οποίο διευκόλυνε τους επίκουρους μαιευτήρες από την αγορά να πραγματοποιούν εγχειρήσεις και τοκετούς στο δημόσιο Νοσοκομείο, ενώ ο ίδιος, Επιμελητής Α΄ του ΕΣΥ με οργανική θέση, συναντούσε μεγάλες δυσκολίες στο να προγραμματίσει ένα σοβαρό χειρουργείο για τους ασθενείς του. Επιπλέον, πρέπει να ήταν συνηθισμένη πρακτική να του χρεώνονται χειρουργεία τα οποία γίνονταν από τρίτους, που όμως δεν είχαν το δικαίωμα να εκτελούν ιατρικές πράξεις στο συγκεκριμένο Νοσοκομείο. Από έρευνα στο πρόγραμμα χειρουργείων τριών μόλις ημερών, για παράδειγμα, διαπιστώθηκε πως μια καισαρική, την οποία φέρεται ότι έκανε ο Ευάγγελος το πρωί της ημέρας του θανάτου του στη Μ/Γ Κλινική, στην πραγματικότητα είχε γίνει από ιδιώτη γιατρό της επιτόκου, σύμφωνα με κατάθεση του συζύγου της.
Φαίνεται ότι ο Ευάγγελος, ένας ιπποκρατικός γιατρός με ακέραιο ήθος, άριστη επιστημονική συγκρότηση, διαρκώς αυξανόμενη επαγγελματική φήμη, αταλάντευτη προσήλωση στο λειτούργημα του ιατρού ΕΣΥ και αποδεδειγμένη αγωνιστικότητα σε θέματα αρχής και δεοντολογίας, ήταν εμπόδιο αν όχι και κίνδυνος για το σύστημα. Πολύ περισσότερο, αν είχαν τυχόν περιέλθει σε γνώση του δραστηριότητες που θα έπρεπε να κρατηθούν μυστικές.
Δεν είναι η ευκαιρία κατάλληλη να παραθέσουμε λεπτομέρειες επί του θέματος, οι οποίες έχουν ήδη τεθεί υπόψη της εισαγγελικής αρχής και δεν έχουμε την πρόθεση να προκαταλάβουμε τα πορίσματα της σχετικής έρευνας που, όπως είπαμε, βρίσκεται σε εξέλιξη. Θα σταθούμε, όμως, σε δύο σημεία, που δείχνουν καθαρά σε ποιο βαθμό το Νοσοκομείο ευαισθητοποιήθηκε από τις καταγγελίες μας και αντέδρασε θετικά σε αυτές:
1. Με το έγγραφό του 3096/10-2-2010 προς τους Διευθυντές Κλινικών και Εργαστηρίων του «Αττικόν», ο Διευθυντής Ιατρικής Υπηρεσίας κ. Ιωάννης Βέργαδος τονίζει ότι «κανένας ιατρός δεν μπορεί να εκτελεί ιατρικές πράξεις παρά μόνο οι κατέχοντες οργανική θέση».
2. Την Πέμπτη, 30ή Σεπτεμβρίου 2010, η «ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ» (το blog των υγειονομικών του «Αττικόν») κάνει λόγο για «αποφασιστική στάση του κ. Ηλία Λαμπίρη (του νέου Διοικητή του Νοσοκομείου) να μη δίνει άδειες για ιδιωτικά ιατρεία εκτός Αττικού στους Πανεπιστημιακούς», καθώς και για «προσπάθειά του να κλείσει σειρά από ‘παραμάγαζα’ που έχουν στηθεί στο Αττικό όπου εργάζονται και ‘συλλέγουν’ πελάτες άνθρωποι που δεν έχουν καμία σχέση με το Αττικό Νοσοκομείο».
Φαίνεται ότι κάτι έχει αρχίσει να κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση…Και μπορεί βέβαια ο δρόμος της δικαστικής διαλεύκανσης της υπόθεσης με σκοπό τη δικαίωση του αδικοχαμένου γιου μας Ευάγγελου Κατσιμάνη και την τιμωρία των ενόχων να είναι ακόμη μακρύς και δύσβατος, η αντίδραση όμως στις εκφυλιστικές τάσεις και την παρακμή έχει ήδη ξεκινήσει. Και αυτό είναι αρκετά παρήγορο, κατά το μέτρο που η θυσία του Ευάγγελου για τις αρχές και τις αξίες του φαίνεται ότι δεν πήγε τελείως χαμένη.
Είμαστε βέβαιοι ότι το νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου «Αττικόν», που αποτελείται στη μεγάλη πλειονότητά του από ακέραιους ανθρώπους, θα είναι ο φυσικός μας σύμμαχος στον αγώνα μας για ΤΗΝ ΕΞΙΧΝΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. Η δικαίωση του Ευάγγελου θα είναι ταυτόχρονα και δική τους δικαίωση.

Οι γονείς του


Σημείωση Ναυαρχίδας : Η ναυαρχίδα σεβόμενη το πόνο της οικογένειας του Ευάγγελου Κατσιμάνη και αφού διασταύρωσε με όλους τους τρόπους την πηγή της επιστολής την δημοσιεύει και αναμένει όπως είναι φυσικό το αποτέλεσμα της δικαστικής έρευνας καθ' ότι δεν έχει γνώση των πραγματικών περιστατικών που αφορουν το θάνατο του συναδέλφου.

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Γράμμα απο ενα γιατρό στη μνήμη ενός γιατρού

«ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ»
‘Στην μνήμη του γιατρού’.

Δεν το πιστεύω και δεν είμαι υποχρεωμένος να αποδεχτώ την θεωρία της «προδιάθεσης» εκ των υστέρων.
Ο γιατρός είναι ένας «μικρός θεός».
Έτσι πιστεύει κάθε ασθενής.
Η έμμονη ιδέα κάθε γιατρού είναι η παράτασης του χρόνου ζωής του ασθενούς και η διατήρηση των ανθρώπων στη ζωή.
Δεν αυτοκτονεί ένας γιατρός ,γιατί τότε δεν θα παραταθεί ούτε θα διατηρηθεί η ζωή των ανθρώπων.
Ο Θεός προόρισε τους ιατρούς να θεραπεύουν, όπως προσδοκούσε από τους αγρότες να καλλιεργούν τη γη.
Ο Θεός δεν είχε την πρόθεση να επιτρέψει να παραμείνει η γη ακαλλιέργητη, πολύ δε περισσότερο να αφήσει τη νόσο να εξελίσσεται αθεράπευτη.
Ο Θεός εναντιώνεται στη νόσο, στο πόνο και τον θάνατο, ο ιατρός είναι το μέσο του θεού.
Τι συνιστά τον ιατρό και ποιά είναι τα καθήκοντά απέναντι στους ασθενείς του?
Ανθρωπιά, φιλικότητα και φιλανθρωπία, συνιστούν συγκεκριμένες υποχρεώσεις του ιατρού.
Η ηθική, είναι συμφυής με την ιατρική και όχι ξένη προς αυτή.
Όταν υπηρετούν την πολιτεία, οι ιατροί μπορεί να μάχονται, ως στρατιώτες, κατά των εχθρών της πολιτείας, αλλά υπό την ιδιότητα του ιατρού δεν πρέπει να βλάπτουν κανένα και οφείλουν να μην κάνουν διακρίσεις μεταξύ εχθρών και φίλων.
Ο Ιπποκρατικός όρκος στόχευε πρωτίστως στη διασφάλιση του κύρους της ιατρικής και των λειτουργών της μάλλον, παρά στην προαγωγή του καλού του ασθενούς αυτό καθ΄ εαυτό

Προφανώς ο όρκος είναι περισσότερο ένας κώδικας εξωτερικών μάλλον παρά εσωτερικών προθέσεων.
Η πεποίθησή μου είναι η ενότητα όλων των λογικών όντων και η θεμελιώδης ισότητα όλων των ανθρώπων.
Η ιατρική, «είναι η γνώση του πώς θεραπεύεις και όχι του πώς βλάπτεις». Οι ιατροί, επιτελούν πλημμελώς τα καθήκοντά τους αν δεν γνωρίζουν όλα όσα οφείλουν να γνωρίζουν, αν δεν χρησιμοποιούν τη γνώση αυτή για το καλό του πάσχοντος και, ιδιαίτερα, αν αποτυγχάνουν να εκπληρώσουν τις ηθικές τους υποχρεώσεις.
Ο ιατρός στην ιδανικότερη των περιπτώσεων θα πρέπει να είναι φιλόσοφος και να ασκεί την ιατρική από αγάπη για την ανθρωπότητα.
Η ηθική που οφείλει να διέπει τον ιατρό είναι συνυπάρχουσα, παρεπίπτουσα και όχι απαραίτητη. Αυτό το οποίο προσδοκάται από τον ιατρό είναι να ασκεί πολύ καλά την ιατρική.

Ενημερώθηκα και πραγματικά τα πληρούσε όλα τα ανωτέρω ο συνάδελφος.

Η υγεία και οι νόσοι του πληθυσμού των κοινωνιών είναι άμεσα συναρτημένα με τις κοινωνικές συνθήκες διαβίωσης των ατόμων.
Έτσι το νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ» το κόσμημα της Δυτικής Αττικής με διάψευσε, ότι ήταν το νοσοκομείο των δυτικών προαστίων,.
Η αγάπη του χρήματος, η επιδίωξη της κοινωνικής διάκρισης και καταξίωσης , είναι ασυμβίβαστα με το λειτούργημα του ιατρού, όχι όμως για το «ΑΤΤΙΚΟΝ» νοσοκομείο.
Ο ανταγωνισμός και το προσωπικό όφελος υιοθετήθηκε από ομάδα γιατρών στην άσκηση του επαγγέλματός τους στο «ΑΤΤΙΚΟΝ» νοσοκομείο.
Το επιχειρηματικό μοντέλο της σύγχρονης ιατρικής πρακτικής δημιουργεί αναπόφευκτα μία ηθική των εξωτερικών εντυπώσεων.
Έχουν τεθεί δυστυχώς ελαττωματικά θεμέλια σε αυτά τα «γωνιακά νοσοκομεία με τις μεγάλες βιτρίνες».
Στελεχώθηκαν λάθος, από ανθρώπους ,φιλόδοξους, καιροσκόπους, καριερίστες.
Συγκεντρώθηκε η εξουσία σε άτομα που σκοπός τους ήταν το βόλεμα των ημετέρων , δημιουργώντας την αυλή των κολάκων τους, για να γεύονται την καθημερινή ματαιοδοξία τους.
Δεν σκοπεύω να γίνω γραφικός καταγγέλλοντας εκ νέου την ασυδοσία της πολιτείας ,που παρέδωσε ένα δημόσιο νοσοκομείο ΕΣΥ στα χέρια «επαγγελματιών της υγείας» και το μετέτρεψαν σε ιδιωτικό με την στελέχωση από ιδιώτες γιατρούς, που εφημερεύουν, χειρουργούν και προϊστανται ακόμη και σε δημόσιο κέντρο εξωσωματικής μέσα στο νοσοκομείο.
Η διοίκηση έχει τις καταγγελίες, η δικαιοσύνη έχει τις μηνύσεις.
Οι γιατροί δε του ΕΣΥ υπό διωγμό στο «Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο».
Ο αριθμός των ολοένα και αυξάνει, η δυσαρέσκεια μεγαλώνει, η δυσοσμία της ανομίας και αυθαιρεσίας αναβλύζει με την ελπίδα να ερεθίσει κάποια ευαίσθητα και υπεύθυνα ρουθούνια.
Δεν αυτοκτονεί ένας μάχιμος γιατρός και μάλιστα εν ώρα μάχης-εφημερίας.
Τότε τι θα γίνει ο ασθενής?
Αυτό που σκοτώνει καθημερινά ένα γιατρό, ένα επιστήμονα, ένα ευαίσθητο άνθρωπο, είναι το τσαλάκωμα της αξιοπρέπειάς του, η υποτίμησή του, η απαξίωσή του, η ειρωνεία, ο χλευασμός από ανωτέρους τους που στην αρχή τους πιστεύει, σέβεται, υποχωρεί, συμβιβάζεται και τέλος καταλαβαίνει , ότι δεν άξιζε τον κόπο θυσιών ,αλλά ούτε και ο τίτλος των,του δασκάλου του καθηγητή.

Στις κρίσεις των εξελίξεων των γιατρών στο «ΑΤΤΙΚΟΝ» νοσοκομείο, συνάντησα ,για πρώτη φορά ένα ευγενή, σοβαρό συνάδελφο τον Ε.Κατσιμάνη.
Ήταν ο εισηγητής μου.
Σας γνωρίζω κ. Κούτρα μου είπε, ήσασταν κάποτε επιμελητής στο νοσοκομείο «ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ» ήμουν τότε ειδικευόμενος.
Είσαι ένας από τους εισηγητές μου κ. Κατσιμάνη του είπα και του έσφιξα το χέρι.
Ποτέ δεν φαντάστηκα, ότι ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που τον έβλεπα.
Μου εξήγησε ότι του ασκούνται πιέσεις από το διευθυντικό περιβάλλον να μη προβεί στην εισήγηση.
Του εξήγησα ότι ο νόμος αφορά γιατρούς του ΕΣΥ και όπως εμείς δεν συμμετέχουμε στις εξελίξεις των πανεπιστημιακών το ίδιο ισχύει και για αυτούς.
Μου απολογήθηκε αμήχανα, ότι δεν μπορεί να παραβεί την εντολή του, γιατί προφανώς θα είχε την ίδια τύχη με εμένα που εξαναγκάστηκα σε απόσπαση.
Τον προέτρεψα να μου κάνει αρνητική εισήγηση για να προχωρήσουν οι διαδικασίες.
Μου είπε ότι δεν γίνεται γιατί είχε διαβάσει το βιογραφικό μου.
Του απάντησα να πράξει κατά συνείδηση.

Εκείνες τις ημέρες ακολούθησε η καταγγελία της 5μελούς ΕΙΝΑΠ που σας παραθέτω.
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2009
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΕΝΤΑΜΕΛΟΥΣ ΕΙΝΑΠ ΑΤΤΙΚΟΥ 24-6-09
ΠΡΟΣ
-Διοικητή του ΠΓΝ «Αττικόν»
-Συνέλευση των Ιατρών ΕΣΥ του Χειρουργικού Τομέα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
24-6-2009
Μετά τις αναιτιολόγητες παραιτήσεις του κ. Ν.Μπουρνά και κ. Κατσιμάνη, εισηγητή και του αναπληρωτή εισηγητή, αντίστοιχα, για την εξέλιξη του Αναπλ.Διευθυντή Μαιευτικής/Γυναικολογίας κ. Άγγελου Κούτρα, παραιτήσεις που συνέβησαν αιφνιδιαστικά λίγες ημέρες μετά την αποδοχή τους ως εισηγητές ενώπιον της Συνέλευσης των Ιατρών ΕΣΥ του Χειρουργικού Τομέα,
Εκφράζουμε τη βαθιά ανησυχία μας για την εφαρμογή του ν.3754/2009 που αφορά την εξέλιξη των ιατρών ΕΣΥ και αποτέλεσε κατάκτηση του κινήματος των νοσοκομειακών ιατρών.
Απαιτούμε την απρόσκοπτη εφαρμογή του ν.3754/2009 και καλούμε τους ίδιους τους ιατρούς να υπερασπιστούν την εφαρμογή του και τον Διοικητή του νοσοκομείου κ.Ροϊλό να εγγυηθεί για αυτήν.
Καλούμε τον εισηγητή κ. Ν.Μπουρνά και τον αναπληρωτή εισηγητή κ.Κατσιμάνη να ανακαλέσουν τις παραιτήσεις τους και να καταθέσουν την εισήγησή τους άμεσα, έτσι ώστε προχωρήσει η διαδικασία των κρίσεων, όπως ορίζει ο νόμος.
Από την 5μελή επιτροπή ΕΙΝΑΠ του ΠΓΝ «Αττικόν»
Αρμενιάκος Ιωάννης
Βασιλάς Κώστας
Δημουλά Κατερίνα
Πέτρου Απόστολος

Άγγελος Κούτρας
Διευθυντής ΕΣΥ
Μαιευτικής-Γυναικολογίας
ΠΓΝ ΑΤΤΙΚΟΝ
(αποσπασμένος στο νοσοκ.ΜΕΤΑΞΑ)