Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ , ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΙΒΥΛΛΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ




雷帕斯阿夫拉莫普洛斯¨ :我完成的工作对健康现在我的力量从另一个堡垒
Η ΔΗΛΩΣΗ ΑΥΤΗ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ "ΚΙΝΕΖΙΚΟ" ΜΕΣΟ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΛΑΟ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑΣ ΣΤΗ ΚΙΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ΚΙΝΕΖΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΤΟΥ ΚΙΝΕΖΟΥ ΔΗΜOΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΚΙ ΑΝ ΑΠΟΔΟΘΗΚΕ ΣΩΣΤΑ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΑΣ . ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΩΝ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΑΣ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΑΔΕΙΑ ΣΤΟ ΚΙΝΕΖΟΦΩΝΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΜΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗTA ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΗΣ ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Η ΑΛΛΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ "ΚΙΝΕΖΙΚΑ". Η ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΤΟΥ ΕΣΥ : ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗ ΚΛΑΔΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ , ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΠΟ 1/12/2009 ; ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ !

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ημερομηνία: 17 Δεκέμβριος 2008 9:37 μμ

Κύριε Υπουργέ,
Έλαβα τις ευχές σας και σας ευχαριστώ πολύ και σας από τη πλευρά μου, σας εύχομαι τα καλύτερα για προσωπική και οικογενειακή ευτυχία.
Επί τη ευκαιρία, θέλω να σας γνωστοποιήσω τα παρακάτω:
Ονομάζομαι ………….. και ήμουν μέχρι τώρα για 6 χρόνια Διοικητικός-Οικονομικός Επιθεωρητής στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π. (Σώμα Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας Πρόνοιας) και αναπληρωτής της …….. ΣΕΥΥΠ Θεσ/νίκης.
Με την ιδιότητά μου αυτή έχω διενεργήσει τους περισσότερους και δυσκολότερους ελέγχους. Μεταξύ αυτών, στην αρχή του έτους, μου δόθηκε εντολή να ελέγξω θέμα προμηθειών νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, και ενδεχόμενη εμπλοκή του Ε.Ο.Φ. Ενώ αντίστοιχη εντολή δόθηκε σε όλους τους επιθεωρητές του ΣΕΥΥΠ για άλλα νοσοκομεία, ήμουν ο μόνος που βρήκα στοιχεία που στοιχειοθετούσαν ευθύνες του πρώην Προέδρου και της Δ/ντριας του ……., για τους οποίους πρότεινα στον κ. Υπουργό Υγείας να ελεγχθούν πειθαρχικά. Δυστυχώς, αρκετούς μήνες μετά, πληροφορήθηκα ότι ο πρώην Πρόεδρος του ……., ήταν αδελφός του κ. ………., βουλευτή της Ν.Δ.
Η επόμενη πολύ δύσκολη υπόθεση που μου ανατέθηκε, ήταν καταγγελίες για την αποχή των πληρωμάτων του ΕΚΑΒ πόλεων της Μακεδονίας. Από την έρευνα, στοιχειοθετήθηκαν διοικητικές ευθύνες για τον Πρόεδρο και το ΔΣ του ΕΚΑΒ, διότι δεν έπραξαν τα δέοντα για παρακράτηση αποδοχών των απεργούντων ή απεχόντων υπαλλήλων του ΕΚΑΒ και δεν ενήργησαν για να στηρίξουν τη προσφυγή του ΕΚΑΒ για να κηρυχθεί η αποχή-απεργία παράνομη και καταχρηστική. Η έρευνά μου διενεργήθηκε σε 9 πόλεις και τράβηξα τα πάνδεινα από τους συνδικαλιστές του ΕΚΑΒ. Ενώ περίμενα στήριξη από τον προϊστάμενό μου Γενικό, κ. …….., αυτός μου άσκησε αφόρητες πιέσεις και έστειλε επιθεωρητές από την Αθήνα, για κατευθυνόμενη έρευνα, τους οποίους μετά από ενημέρωση του Πρωθυπουργικού Γραφείου, αρνήθηκα να δεχθώ.
Με το πόρισμα ΕΔΕ που υπέβαλα, πρότεινα στον κ. Υπουργό Υγείας, να ελεγχθούν πειθαρχικά, ο Πρόεδρος του ΕΚΑΒ, Ο Γενικός Επιθεωρητής και 3 Επιθεωρητές του ΣΕΥΥΠ, για συγκεκριμένες μη σύννομες συμπεριφορές.
Πρόσφατα (24-10-08) και μετά από υποβολή του βιογραφικού μου, έδωσα συνέντευξη σε επιτροπή του Υπουργείου, στην οποία ….. προήδρευε ο κ ………, για να κριθώ, για ανανέωση της θητείας μου για 3η τριετία. Παράνομα, το Υπουργείο εξέδωσε απόφαση για τις μισές θέσεις και οι υπόλοιπες μαγειρεύονταν μέχρι σήμερα.
Χθες, 16-12-2008, τηλεφώνησα στη Γραμματέα του Υπουργείου Υγείας κα …….., που χειρίζεται τους… υπόλοιπους, η οποία με τα πολλά, τελικά με ενημέρωσε ότι κόπηκα από Επιθεωρητής,
• και ενώ όλες οι εκθέσεις αξιολόγησής μου βαθμολογούνται με άριστα,
• και ενώ Διοικητές Νοσοκομείων έχουν εκφραστεί και γραπτώς με τα καλύτερα λόγια για τη δουλεία μου (Σιγάλας, Γάκης, Βογιατζής, Τσίτρος (Σερρών) και άλλοι,
• και ενώ με απόφαση της ………. μου κας ………, είχα οριστεί αναπληρωτής της
• τρεις μήνες πριν είχα αποδεχθεί αμέσως πρόταση του …….., να αφαιρέσω από την έκθεση του ΕΚΑΒ, τις σελίδες που αφορούσαν τον …….. και τους τρεις …….. των Αθηνών.
Ο αποκλεισμός μου, αν και αναμενόμενος, γιατί ο καθένας μας έχει δώσει δείγματα της ποιότητάς του, με ταρακούνησε και με εξόργισε. Κατ’ αρχήν έχω ζητήσει στοιχεία για δικαστική χρήση και έστειλα διαμαρτυρία στον κ. Πρωθυπουργό και στον κ. Υπουργό Υγείας.
Το ότι δεν είστε καθ’ ύλην αρμόδιος, ναι μεν δεν σας υποχρεώνει, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν σας αφορά ως εν ενεργεία πολιτικό και ιδιαίτερα ως βουλευτή-υπουργό της Θεσσαλονίκης.
Είναι σαφές ότι αναζητώ στηρίγματα και συμπαράσταση για τη κατάφορη αδικία, με χαρακτηριστικά αθλιότητας, που έχω υποστεί.
Ελπίζω στη συμπαράστασή σας.
Με τιμή
……….. ……..

Χρόνια Πολλά
Spartakos;

Ανώνυμος είπε...

ΑΙΣΧΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!
ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, ΜΗΤΣΑΡΑ ΘΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!
--- ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ. ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΓΝΩΜΩΝΕΣ. ΠΟΤΑΠΟΙ. ΟΥΤΑΔΑΝΟΙ. ΡΕΪΙΙΙΙΙΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΚΟΠΟ ΈΧΕΙ ΚΑΤΑΒΆΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ 8.447.133 ΠΡΟΣΛΉΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ, ΤΗΣ ΖΟΥΛΡΟΜΑΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΑΛΙΑΣ ? ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ?
ΞΕΧΝΑΤΕ ΡΕΜΑΛΙΑ ΤΙ ΙΔΡΩΤΑ ΕΧΥΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ? ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ?
Ο ΜΗΤΣΑΡΑΣ ΡΕ. ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΡΕ ΟΓΚΟΛΙΘΟΙ ! ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ?
ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ ΣΕΙΣ. Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΦΤΑΙΕΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟΝ ΠΕΡΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΕΛΕΧΑΡΕΣ ΤΟΥ (ΡΙΖΑ, ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟ, ΣΑΜΠΑΤΑΚΑΚΗ) ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΣΥΞΥΛΟΥΣ ! ΑΜΕ !!!
50 ΚΙΛΑ ΉΤΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ 2 ΤΟΝΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.
ΖΗΛΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

νταξ, και αλλοι περασαν απο τη θεση του υπουργου υγειας, δεν εκαναν ΤΙΠΟΤΑ, αλλά δεν βγηκαν να το φωναξουν στα καναλια και εφημεριδες.
μου θυμίζει κάτι από Μπους (εννοώ το iq και οχι η εμφάνιση, βεβαίως )