Παρασκευή 1 Μαΐου 2009
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΑΛΕΚΟ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ
ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ...
..ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ
ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΧΡΕΑΙΣΤΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ.
-ΣΤΟ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
-ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟ
-ΣΤΟΝ ΑΛΕΚΟ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΚΟΤΩΜΕΝΟΣ Σ'ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ME TO AYTOKINHTO TOY ΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΡΑΜΠΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΣTΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΤΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΤΟΥ 1976
Πόσο μεγάλη είναι πιτα ;
Οι διάφορες «εκστρατείες» του υπουργείου υγείας
Επί υπουργίας Κακλαμάνη λιγότερο και επί Αβραμόπουλου τώρα παρακολουθούμε στη τηλεόραση διάφορες «εκστρατείες» με τηλεοπτικά μηνύματα που αφορούν τη πρόληψη και τη θεραπεία διάφορων νόσων. Μερικές εκπομπές για την υγεία στη τηλεόραση αναπαράγουν τις εκστρατείες αυτές με καλεσμένους κάποιους «ειδικούς» πολλές φορές και υπερβολικά συχνά από ιδιωτικά θεραπευτήρια. Γενικά ένας ανύποπτος πολίτης , καλών προθέσεων δεν θα είχε καμία αντίρρηση να γίνεται πρόληψη χρησιμοποιώντας ένα τόσο ισχυρό μέσο όπως η τηλεόραση.
Επειδή εμείς οι υγειονομικοί ζούμε από μέσα το «ενδιαφέρον» του υπουργού για τη δημόσια υγεία και παρακολουθούμε τη συστηματική διάλυση του από τη πολιτική που εφαρμόζει μερικά ερωτήματα μας γεννιούνται και ίσως όποιος ξέρει να μπορούσε να δώσει μια απάντηση.
-Πόσο κοστίζουν αυτά τα «κοινωνικά μηνύματα» ως παραγωγή και ως κόστος για να προβληθούν σε πανάκριβες διαφημιστικά τηλεοπτικές ζώνες;
-Η προβολή τους είναι μια «κοινωνική» προσφορά των καναλιών ή ακολουθούνται τα τιμολόγια των άλλων διαφημίσεων;
-Ποιο είναι το συνολικό ετήσιο κόστος , ας πούμε για 2008 και ποια είναι η διαχρονική εξέλιξη αυτής της δαπάνης;
-Ποια εταιρεία , οι ποιες εταιρείες αναλαμβάνουν τη παραγωγή και τη προώθηση των τηλεοπτικών αυτών μηνυμάτων;
Επειδή σ’ αυτή τη κοινωνία και σ’ αυτές τις εποχές οφείλουμε να κοιτάμε και πίσω απ’ αυτά που από φαίνονται με τη πρώτη ματιά αναρωτιόμαστε μήπως η υπερβολική «ανοχή» που δείχνουν μερικά μερικοί τηλεοπτικοί σταθμοί στο υπουργό μας σχετίζονται ΚΑΙ με το μοίρασμα αυτής της «πίτας» εκτός από άλλα πολιτικά και ενδοκομματικά παιχνίδια που παίζονται;
Ερωτήματα τίθενται; Στοιχεία δεν υπάρχουν. Σίγουρα θα έχουν ενδιαφέρον να μάθουμε γιατί ποιος έχει πραγματικά πειστεί ότι ο υπουργός μας ξυπνάει και κοιμάται με τη αγωνία για τη δημόσια υγεία και δεν σκέφτεται ποτέ τη προβολή του και τη κατασκευή της δημόσιας εικόνας του.
Πάσα προσφορά σε στοιχεία δεκτή .
Απόστολος Πέτρου
Καρδιολόγος στο Αττικό Νοσοκομείο
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ Σ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΣΑΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
που αυτοϊκανοποιείται «πληγώνοντας» τους συνανθρώπους του και
αναπτύσσει την αυτοεκτίμησή του, μεταφέροντας στους άλλους τον
«πόνο» που αδυνατεί να αισθανθεί, αλλά και τις εσωτερικές του
αντιθέσεις που αρνείται να επεξεργαστεί." Φανταστείτε το σκηνικό στις δημόσιες υπηρεσίες, όπου ο κάθε συμπλεγματικός ορίζονταν και εξακολουθεί να ορίζεται προιστάμενος με το κριτήριο της πολιτικής αγέλης στην οποία ανήκει. Το φαινόμενο είναι γνωστό από πολύ παλιά. Το βίωναν οι εργαζόμενοι και γνωρίζουν. Απλά άρχισε τελευταία να μελετάται και να περιγράφεται τόσο αυτό, όσο και οι δραματικές συνέπειες στην υγεία-ψυχική και σωματική- των εργαζομένων.
Ανώνυμος (Σημείωση Ναυαρχίδας : Η συζήτηση που άνοιξε η Βασιλική Διμαντή είναι ενδιαφέρουσα και ελπίζουμε να συνεχιστεί)