Οι διάφορες «εκστρατείες» του υπουργείου υγείας
Επί υπουργίας Κακλαμάνη λιγότερο και επί Αβραμόπουλου τώρα παρακολουθούμε στη τηλεόραση διάφορες «εκστρατείες» με τηλεοπτικά μηνύματα που αφορούν τη πρόληψη και τη θεραπεία διάφορων νόσων. Μερικές εκπομπές για την υγεία στη τηλεόραση αναπαράγουν τις εκστρατείες αυτές με καλεσμένους κάποιους «ειδικούς» πολλές φορές και υπερβολικά συχνά από ιδιωτικά θεραπευτήρια. Γενικά ένας ανύποπτος πολίτης , καλών προθέσεων δεν θα είχε καμία αντίρρηση να γίνεται πρόληψη χρησιμοποιώντας ένα τόσο ισχυρό μέσο όπως η τηλεόραση.
Επειδή εμείς οι υγειονομικοί ζούμε από μέσα το «ενδιαφέρον» του υπουργού για τη δημόσια υγεία και παρακολουθούμε τη συστηματική διάλυση του από τη πολιτική που εφαρμόζει μερικά ερωτήματα μας γεννιούνται και ίσως όποιος ξέρει να μπορούσε να δώσει μια απάντηση.
-Πόσο κοστίζουν αυτά τα «κοινωνικά μηνύματα» ως παραγωγή και ως κόστος για να προβληθούν σε πανάκριβες διαφημιστικά τηλεοπτικές ζώνες;
-Η προβολή τους είναι μια «κοινωνική» προσφορά των καναλιών ή ακολουθούνται τα τιμολόγια των άλλων διαφημίσεων;
-Ποιο είναι το συνολικό ετήσιο κόστος , ας πούμε για 2008 και ποια είναι η διαχρονική εξέλιξη αυτής της δαπάνης;
-Ποια εταιρεία , οι ποιες εταιρείες αναλαμβάνουν τη παραγωγή και τη προώθηση των τηλεοπτικών αυτών μηνυμάτων;
Επειδή σ’ αυτή τη κοινωνία και σ’ αυτές τις εποχές οφείλουμε να κοιτάμε και πίσω απ’ αυτά που από φαίνονται με τη πρώτη ματιά αναρωτιόμαστε μήπως η υπερβολική «ανοχή» που δείχνουν μερικά μερικοί τηλεοπτικοί σταθμοί στο υπουργό μας σχετίζονται ΚΑΙ με το μοίρασμα αυτής της «πίτας» εκτός από άλλα πολιτικά και ενδοκομματικά παιχνίδια που παίζονται;
Ερωτήματα τίθενται; Στοιχεία δεν υπάρχουν. Σίγουρα θα έχουν ενδιαφέρον να μάθουμε γιατί ποιος έχει πραγματικά πειστεί ότι ο υπουργός μας ξυπνάει και κοιμάται με τη αγωνία για τη δημόσια υγεία και δεν σκέφτεται ποτέ τη προβολή του και τη κατασκευή της δημόσιας εικόνας του.
Πάσα προσφορά σε στοιχεία δεκτή .
Απόστολος Πέτρου
Καρδιολόγος στο Αττικό Νοσοκομείο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου