Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ


Τη διαμρτυρία της μου εξέφρασε η εκπρόσωπος του ΚΚΕ γιατί δημοσιεύτηκε στη "Ναυαρχίδα" η άποψη της ΑΡΣΙ σχετικά με τη (αρνητική) ψήφο της στη πενταμελή επιτροπή των γιατρών σχετικά με τη "περίπτωση Κωστοπαναγιώτου" , παρουσία συναδέλφων , έχω να πω αυτά που της είπα και της ίδιας :
1. Η "Ναυαρχίδα" δεν είναι "Ριζοσπάστης" , είναι ελεύθερο βήμα δημοσίευσης απόψεων και ανήκει .... (όπως λέει στο λογότυπο της) και δεν δημοσιεύει μόνο ότι "μας" συμφέρει.
2.Δεν είμαι ο ..."ναύαρχος"
3. Έχει όλο το δικαίωμα να απαντήσει επωνύμως η ανωνύμως αρκεί να ...(όπως λέει στο λογότυπο της η "Ναυραχίδα")
4. Η "Περίπτωση Κωστοπαναγιώτου" δεν είναι προσωπική υπόθεση του Δ. Μανίκη με τη διευθύντρια του
5. Η εκπρόσωπος του ΚΚΕ στο "Αττικό" έχει δεν είναι η μόνη φορα που κάνει το ...παπί , θεωρώντας "προσωπικές περιπτώσεις" και άλλα αναλόγα.
6. Αν θεωρεί ότι πέφτει η ...υπόληψη της αν απαντήσει μεσω "Ναυαρχίδας" ας το κάνει μέσω Ριζοσπάστη κι εμείς εδώ είμαστε.
7. Δεν βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα για το ΚΚΕ σε σχέση με το "Πανεπιστημιακό κατεστημένο" αλλά δεν ομως και ...γεννήθηκα χθες.

ΥΓ-1: Εγώ προσωπικά ξέρω το "πρόβλημα" αν το ΚΚΕ θέλει να το κάνει και δικό του εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα το ΚΚΕ θα το έχει.
ΥΓ-2 : Η ανωτέρω αναφερόμενη αντί να διαδίδει ..."ψιθύρους" να βγεί δημόσια και να πεί την άποψη της για να μπορούμε και να απαντήσουμε και δημόσια.
Απόστολος Πέτρου
Γιατρός
Μέλος της Πενταμελούς Επιτροπής της ΕΙΝΑΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια: