Παρασκευή, 8 Ιουλίου 2011

Το κύκλωμα της Επιστημονικής μαφίας

Ο νέος Νόμος – πλαίσιο για ΑΕΙ και ΤΕΙ…
Καλό Σεπτέμβρη και αν ψηφιστεί…
«Ήτανε στραβό το κλίμα, το έφαγε και ο γάιδαρος…»  Λαϊκή ρήση.
Πρόκειται για μια ακόμα «συρραφή» δοξασιών από ανεπαρκείς «Συμβούλους», ή και για μια απλή, μερική επαναφορά των νόμων της Χούντας και του Μεταξά, την ιδεολογία των οποίων, έχουν ενστερνιστεί οι ανωτέρω Σύμβουλοι!
Η διακομματική συμμορία στις δόξες της: Άτομα διεφθαρμένα υπεράνω υποψίας, από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους συνασπίζονται στο όνομα του κέρδους και ψηφίζουν, στηρίζουν τους κάθε λογής ανεπαρκείς στα Ελληνικά Πανεπιστήμια με κριτήριο τον χρηματισμό, το σεξ και την υποτέλεια στην «διακομματική συμμορία». Τα παράνομα πλαστά πτυχία έχουν πάρει διαστάσεις επιδημίας και η εισαγγελία, το ΣΕΕΔΔ, και το Υπουργείο δεν τα βλέπει. Πολλά διεφθαρμένα πολιτικά γραφεία ΠΑΣΟΚ τα «πιάνανε» από τους δεξιούς και προωθούσαν μόνο δεξιούς,
 ενώ κορόιδευαν συστηματικά τους ψηφοφόρους τους με προσόντα! Για τον λόγο αυτό οι προσκείμενοι στο ΠΑΣΟΚ Καθηγητές ΑΕΙ, ΤΕΙ είναι μια μικρή μειοψηφία και δεν πρέπει να τους συγχέουμε με τους διεφθαρμένους της «διακομματικής συμμορίας»,  που προσεγγίζουν γονυπετώς και με τον «οβολό ανά χείρας» τον εκάστοτε Υπουργό!
 Το 1985 το διδακτορικό σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο (να στο γράψουν και περάσουν από την επιτροπή) στοίχιζε 1.000.000 δραχμές.
Το 2004 η θέση ΔΕΠ Καθηγητή στοίχιζε 100.000, ευρώ για να σε στηρίξουν, όλοι από όλα τα κόμματα!
Από το 1973 στο 2011… «που είσαι νιότη που’λεγες, πως θα γινόμουν άλλος» ή «οι άλλοι τελικά κατάλαβαν, ποιος ήμουν τόσα χρόνια»!
Το μεγάλο ολίσθημα της κ. ΄Αννας Διαμαντοπούλου, της «κόρης του κομμουνιστή», προς την «ακροδεξιά», είναι προφανές! Μετά την κ. Μαρία Δαμανάκη και άλλες/οι  σέρνουν τον «χορό»… προς την «ακροδεξιά», στην μετέωρη προσπάθεια, να κρατηθούν στην εξουσία!!
 «Εμείς οι φοιτηταί των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ορκιζόμαστε στo όνομα της ελευθερίας να αγωνισθούμε μέχρι τέλους για την κατοχύρωση: α) των ακαδημαϊκών ελευθεριών, β) του πανεπιστημιακού ασύλου, γ) της ανακλήσεως όλων των καταπιεστικών νόμων και διαταγμάτων.» Όρκος Φοιτητών, Νομική, 1973.
1973: Η χούντα, στην προσπάθειά της να ελέγξει κάθε πλευρά της πολιτικής, είχε αναμιχθεί στον φοιτητικό συνδικαλισμό από το 1967, απαγορεύοντας τις φοιτητικές εκλογές στα πανεπιστήμια, στρατολογώντας υποχρεωτικά τους φοιτητές και επιβάλλοντας μη εκλεγμένους ηγέτες των φοιτητικών συλλόγων στην Eθνική Φοιτητική Ένωση Eλλάδας (ΕΦΕΕ). Έτσι ξεκίνησε το αντιδικτατορικό Κίνημα.
2011. Οι υπερεξουσίες που δίδονται στο Συμβούλιο του Ιδρύματος και η επαναφορά της «έδρας», μαζί με την επαναφορά στρατιών Επιστημονικών Συνεργατών και Λεκτόρων Π.Δ. 407 μαζί με την «μη ύπαρξη ασύλου» και η διακοπή της φοίτησης για όσους δεν κάνουν εγγραφή για δύο εξάμηνα (θυμίζει την διάταξη της δικτατορίας για τους στρατεύσιμους, όταν ξεκίνησαν τα γεγονότα της Νομικής 1973) και την χρηματοδότηση Ιδρυμάτων από Ιδιώτες (βλέπε Εθνικούς Ευεργέτες) είναι οι πιο ακραίες διατάξεις που πέρασαν ποτέ!
Θα κοιμάται πλέον ήσυχος, ο δικτάτορας Γ. Παπαδόπουλος και ο Ι. Μεταξάς, που οι ιδέες τους γίνονται πράξη μετά από χρόνια και μάλιστα από μια δήθεν κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, που έχει χάσει την «κατεύθυνσή της»! Αντισταθείτε!

Ο νέος Νόμος – πλαίσιο για ΑΕΙ και ΤΕΙ… ή «ρίξε λάδι στην φωτιά»!
Ο νεποτισμός, η οικογενειοκρατία, η διαφθορά, η «παρεοκρατία», η «διακομματική συμμορία», η πανεπιστημιακή μαφία, και η φαυλοκρατία να χτυπηθεί στην ρίζα τους!
Η θέση Λέκτορα – Επίκουρου Καθηγητή πρέπει να ενοποιηθεί και οι υπάρχοντες εκλεγμένοι Λέκτορες, να συνεχίσουν ως Επίκουροι Καθηγητές. Οι Επιστημονικοί συνεργάτες πρέπει να επιλέγονται με καθαρά αξιοκρατικά κριτήρια
Πανεπιστημιακά πτυχία με τριετείς σπουδές (δώσε και σε μένα μπάρμπα)! Τα Αγγλικού τύπου κολλέγια, όπου όλα «πληρώνονται», δεν μπορούν να ισχύσουν σε μια δημοκρατική Ελλάδα.

Το πανεπιστημιακό άσυλο, είναι μια έννοια πλέον, που ο καθένας την αντιλαμβάνεται όπως θέλει, ήτοι, «ήξεις αφίξεις»! Άλλο θα καταλαβαίνει ο φοιτητής, άλλο ο Πρύτανης, άλλο η αστυνομία!
Ο παραλογισμός: Το θέμα είναι αν ο Καθηγητής Α΄ βαθμίδας έχει ο ίδιος τα προσόντα για την θέση του και μετά να κρίνει για τους άλλους, γιατί άλλα συμβαίνουν στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, δηλ. ο Π.Δ. 407 Λέκτορας, να έχει πιο πολλά ουσιαστικά προσόντα από το Καθηγητή Α΄ βαθμίδας!
Υπάρχει ειδική μεταχείριση των Ελλήνων Καθηγητών Ξένων Πανεπιστήμιων που θα  μπορούν να είναι ταυτόχρονα σε δύο Πανεπιστήμια ενώ χιλιάδες άλλοι θα είναι άνεργοι!
Πρέπει να υπάρξει ένα νέο θεσμικό  όργανο  ή υπηρεσία μέσα στο Υπουργείο Παιδείας όπου θα ελέγχει την νομιμότητα εκλογής καθηγητών, τα πλαστά πτυχία και γενικά κάθε παρανομία!
Η διάρκεια των σπουδών πρέπει και λόγω της κρίσης να είναι 3ν = 12 έτη ελάχιστα και με δυνατότητα παράτασης και διακοπής για όσους έχουν κοινωνικά, οικονομικά προβλήματα, για τους στρατιώτες, τις εγκύους κλπ...
Αντισταθείτε στην υποβάθμιση και στη νέα επαναφορά της «έδρας του Καθηγητή».
Απλή Κριτική.
Παρατήρηση: Μάλλον θα φταίει η απόσταση από το κέντρο και το κλίμα στο Μαρούσι, που κάνει κάθε Υπουργό Παιδείας, αντί να ηρεμεί ο κλίμα στην παιδεία, να το δυναμιτίζει, στο σκεπτικό «υπάρχουμε και εμείς και ας είμαστε στο Μαρούσι». Από τον Σεπτέμβρη στην πλατεία Συντάγματος εκτός από τους διαδηλωτές,  «αγανακτισμένους», «πλατειοτουρίστες», θα προστεθεί μια νέα ομάδα διαφωνούντων οι φοιτητές, οι πανεπιστημιακοί και κάθε πικραμένος! Έτσι θα γίνει πραγματικότητα το όνειρο κάθε Υπουργού Παιδείας, να διαμαρτύρονται όλοι και να
 μην λειτουργεί τίποτα!
Θα πρέπει να αναβαθμιστεί πρώτα το Πανεπιστήμιο. Να προστεθεί στον νόμο «για κρίσεις μελών ΔΕΠ», ότι, εκτός από τα λοιπά προσόντα που προβλέπονται ήδη, «ουδείς μπορεί να κριθεί ως Καθηγητής Α’ Βαθμίδας ΑΕΙ και ΤΕΙ αν δεν έχει διεθνή παρουσία, εκπαίδευση και συνεργασία, τουλάχιστον δύο ετών, όπως Μεταπτυχιακό Τίτλο, Διδακτορικό τίτλο, μετα-διδακτορικό τίτλο, δημοσιεύσεις σε Διεθνή επιστημονικά περιοδικά κλπ. Έχει γεμίσει το Ελληνικό Πανεπιστήμια από «ψευτο-Καθηγητές», που ποτέ δεν πέρασαν τα Ελληνικά σύνορα και ζουν «ως
 αγράμματοι και απομονωμένοι» από την Ευρωπαϊκή και Διεθνή επιστημονική Κοινότητα. Επίσης θα πρέπει να ερευνηθούν κάτι «πληρωμένα διδακτορικά», ειδικά της Αγγλίας, Πάτρας Κύπρου Παντείου κλπ… για την γνησιότητά τους!
Πανεπιστημιακά πτυχία με τριετείς σπουδές, προβλέπει μεταξύ άλλων ο νέος νόμος-πλαίσιο για τη λειτουργία των ΑΕΙ-ΤΕΙ, τον οποίο θα καταθέσει σε λίγες μέρες στη Βουλή η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου. Mία από τις διατάξεις του νέου νόμου θα δίνει τη δυνατότητα σε όσα πανεπιστήμια ή ΤΕΙ το επιθυμούν να οργανώσουν και γρήγορα προγράμματα σπουδών διάρκειας τριών ετών, αντί τεσσάρων που είναι σήμερα, σε επιστήμες στις οποίες τα ιδρύματα κρίνουν ότι επαρκούν τα τρία έτη για την απόκτηση του πτυχίου. Αυτό θα ήταν δυνατόν
 και θετικό όταν στο ίδιο τμήμα θα υπήρχε και τέταρτο έτος και θα μπορούσαν να συνεχίσουν και στο τέταρτο όλοι οι φοιτητές, όπως γίνεται στην Γαλλία.

Προκειμένου να γίνει εφικτό, οι πανεπιστημιακές σπουδές θα αποτιμώνται με πιστωτικές μονάδες στο πρότυπο του ευρωπαϊκού συστήματος ECTS και όποιος φοιτητής συγκεντρώνει 180 μονάδες (αντιστοιχούν σε τρία έτη) θα λαμβάνει πτυχίο σε συγκεκριμένες επιστήμες. Βέβαια αυτό το τριετές «πτυχίο» θα είναι υποβαθμισμένο! Αναμένεται ότι κατ' αρχάς αρκετά ΤΕΙ θα ενδιαφερθούν να εφαρμόσουν το νέο σύστημα καθώς θα αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα χορηγώντας «γρήγορα πτυχία», εφόσον θα είναι ισότιμα με αυτά της 4ετούς διάρκειας. Τα
 «γρήγορα πτυχία» δεν θα έχουν όμως και την ανάλογη αμοιβή στην αγορά εργασίας.

Ο νέος νόμος-πλαίσιο θα περιέχει σημαντικές αλλαγές που αφορούν τη θέσπιση συμβουλίων διοίκησης στα ΑΕΙ και την επιλογή πρυτάνεων κατόπιν πρόσκλησης ενδιαφέροντος, αντί εκλογών όπως γίνεται σήμερα. Κάτι μας θυμίζει, κάτι μας θυμίζει, από την εποχή της επταετίας το αντιγράψανε; Βάλτε τον Εισαγγελέα Αρείου Πάγου, τον Αρχιεπίσκοπο, την καμαριέρα της υπουργού και τον θυρωρό της! Έτσι όλοι οι «κοντινοί» βολεύτηκαν, όπως και στον νόμο για «Πρότυπα – Πειραματικά όπου όλοι οι δικοί μας «βολεύτηκαν»! Στα συμβούλια θα μετέχουν και
 εξωπανεπιστημιακοί και θα λειτουργούν πλάι στις Συγκλήτους, έχοντας αρμοδιότητες για το «επιχειρησιακό» κομμάτι των πανεπιστημίων, αλλά ενδεχομένως και για το άσυλο. Κάτι σαν «βασιλικοί επίτροποί» της χούντας;

Θα προβλέπει σύνδεση της χρηματοδότησης με την αξιολόγηση (μάλιστα μελετάται και μπόνους στα ιδρύματα που θα αξιολογούνται πολύ θετικά) και την πλήρη διαχείριση των οικονομικών από τα ΑΕΙ. Ειδικά αυτό το τελευταίο καίει πολλούς, δηλ. η σωστή διαχείριση, που σημαίνει να κάνουμε την αρπαχτή, χωρίς να μας καταγγείλει ο κάθε  κ. Δρ  Κουτσούκος όπως έκανε με την ΑΣΠΑΙΤΕ, το Π.Ι. που το κάναμε Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, για να μην φαίνονται πολύ τα χρήματα των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων  κλπ… Πρέπει να υπάρξει ένα νέο όργανο μέσα
 στο Υπουργείο Παιδείας όπου θα ελέγχει την νομιμότητα εκλογής καθηγητών τα πλαστά πτυχία και γενικά κάθε παρανομία! Γιατί αν πάρουμε παράδειγμα την υπόθεση ΑΣΠΑΙΤΕ όλα στέλνονταν στην εισαγγελία και μετά στο «αρχείο»!
Η διάρκεια των σπουδών πρέπει και λόγω της κρίσης να είναι 3ν = 12 έτη ελάχιστα και με δυνατότητα παράτασης και διακοπής για όσους έχουν κοινωνικά, οικονομικά προβλήματα. Ακόμα και στη Γαλλία ισχύει το 2ν = 8 έτη σπουδών και με δυνατότητα παράτασης για όσους έχουν κοινωνικά οικονομικά, προβλήματα, στρατιώτες, εγκύους κλπ… Εξάλλου και η έννοια της «Δια βίου Μάθησης» είναι ενισχυτική της τάσης για παράταση σπουδών. Ας υπάρχει η δυνατότητα για λόγους όπως οι ανωτέρω να διακόπτει προσωρινά ο φοιτητής την φοίτησή του και να
 συνεχίζει μετά από κάποιοι διάστημα. Εξάλλου είναι εναντίον της Εθνικής Οικονομίας να διαγράψουμε έναν φοιτητή που ήδη έχουμε χρηματοδοτήσει για μερικά έτη με βιβλία με δωρεάν παιδεία κλπ…

Προβλέπονται ακόμα, επιπτώσεις (μείωση μισθού ή ακόμα και απομάκρυνση) σε πανεπιστημιακούς Α' βαθμίδας, οι οποίοι θα αξιολογούνται αρνητικά. Βέβαια για όσους δεν είναι στο «διακομματικό κόλπο ή διακομματική συμμορία». Αν δούμε τι απέγιναν οι έρευνες του κ. Γ. Πανάρετου για εκατό περιπτώσεις Καθηγητών, οι οποίοι δεν είχαν τα νόμιμα προσόντα, που απλά ερευνήθηκαν, αλλά κανένας δεν τιμωρήθηκε. Αλήθεια τι να απέγιναν οι φάκελοι του κ. Γ. Πανάρετου κανείς δεν ξέρει και δεν βλέπουμε φως στο τούνελ γιατί όλα καλύφτηκαν!
Επίσης, προβλέπει κατάργηση της βαθμίδας λέκτορα, χορηγίες ιδιωτών σε έδρες, μαθήματα σε ξένες γλώσσες κ.ά. Εκείνο που δεν θέλει να δει ο νέος νόμος είναι τα πραγματικά προσόντα των υποψηφίων καθηγητών, γιατί δεν συμφέρει κανέναν. Στις προαγωγές διδασκόντων, τα αρμόδια συμβούλια θα έχουν από 5 έως 7 μέλη, όλα στο ίδιο επιστημονικό αντικείμενο με τον κρινόμενο. Οι 4 θα είναι Έλληνες πανεπιστημιακοί από την Ελλάδα, αλλά από άλλο πανεπιστήμιο πλην του κρινόμενου και οι 3 ξένοι πανεπιστημιακοί με συμμετοχή μέσω ''τηλεδιασκέψεων''.
 Οι πρωτοβάθμιοι καθηγητές θα κρίνονται ανά 5 χρόνια. Εάν ένας καθηγητής αποτύχει στην κρίση του θα μειώνεται στο 65% ο μισθός του, ενώ θα έχει το δικαίωμα να κριθεί ξανά μετά από 3 χρόνια. Εάν αποτύχει ξανά, θα χάνει την καθηγητική του θέση και θα μετατάσσεται σε άλλη θέση.
Ειδικές παρατηρήσεις. Προτάσεις.
Το θέμα είναι αν ο Καθηγητής Α΄ βαθμίδας έχει ο ίδιος τα προσόντα για την θέση του και μετά να κρίνει για τους άλλους γιατί άλλα συμβαίνουν στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, δηλ. ο Π.Δ.407 Λέκτορας να έχει πιο πολλά προσόντα από το Καθηγητή Α΄ βαθμίδας! Ας ψάξουμε καλά όλους!
Τα πανεπιστήμια έχουν γεμίσει από δεξιούς και συνασπισμένους γιατί τα πολιτικά γραφεία ΠΑΣΟΚ πούλαγαν τις θέσεις στους δεξιούς, αντί «πινακίου φακής», κορόιδευαν τους ψηφοφόρους τους, κατέδιδαν – στα πλαίσια της διακομματικής συμμορίας-   στους δεξιούς όσους αντιδρούσαν και οι δημοκρατικοί καθηγητές πλέον είναι ελάχιστοι σε όλη την Ελλάδα! Να ανοίξουν οι πόρτες για όλους, με πραγματική, αντικειμενική αξιολόγηση! Ο νεποτισμός η οικογενειοκρατία και η φαυλοκρατία να χτυπηθεί στην ρίζα τους!
 Αντισταθείτε στην μαφία των Πανεπιστημιακών και γενικά των καθηγητών που διοικούν τα Πανεπιστήμια, με οικογενειακό κριτήριο, βάζοντας τα παιδιά τους σε θέσεις, αντιγράφοντας εργασίες Ελλήνων επιστημόνων του εξωτερικού, που τις παρουσιάζουν ως δικές τους.
Όλοι γνωρίζουν, πως υπάρχουν πλαστά πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά που εδόθησαν κατά καιρούς σε φίλους τους, Υπουργούς και βουλευτές. Η Πανεπιστημιακή μαφία των καθηγητών έχει παντού παρακλάδια, ακόμα και στα δικαστήρια, ανήκει σε όλα τα κόμματα, και είναι ριζωμένη εδώ και πολλά χρόνια, έχει διασυνδέσεις σ΄ όλον τον κρατικό μηχανισμό, εκβιάζει, καταστρέφει ακόμα και οικογένειες. Λυμαίνεται όλα τα κοινωνικά προγράμματα με πλαστά στοιχεία.
Παράδειγμα μια καθηγήτρια Πανεπιστημίου ή ΑΤΕΙ, καταγγέλλεται, στις υπηρεσίες του Υπουργείου, ότι το διδακτορικό και η προϋπηρεσία της είναι παράνομα - πλαστά. Η συγκεκριμένη κυρία διαχειρίστηκε 100.000.000 Ευρώ από τα Ευρωπαϊκά προγράμματα!. Το κύκλωμα της Επιστημονικής μαφίας είναι τόσο οργανωμένο, όπως και η μαφία της Σικελίας. Όσο για τα νέα παιδιά που έχουν πάρει  πτυχίο και μεταπτυχιακά και θέλουν να γίνουν καθηγητές, εάν δεν φύγει αυτή η μαφία, που λυμαίνεται  τα Ανώτατα Ιδρύματα μας, δεν έχουν μέλλον στην Ελλάδα.
Θα πρέπει ο Πρωθυπουργός να ξεριζώσει αυτήν την οικογενειακή μαφία στα Πανεπιστήμια, για να μπορούν να μπαίνουν νέα παιδιά αξιοκρατικά. Για τα πρότυπα σχολεία, ο συγκεκριμένος νόμος είναι αντισυνταγματικός, διότι σ΄ αυτά βασιλεύουν τα πλουσιόπαιδα και η ελίτ της Ελλάδος. Η παιδεία στην Ελλάδα βάσει του συντάγματος μας, θα πρέπει να είναι δωρεάν για όλα τα Ελληνόπουλα.
Ειδική παρατήρηση ή «το μεγάλο κόλπο»:
Τα δικά μας παιδιά ή όσοι μας πληρώνουν. Η συνάφεια του Διδακτορικού και η συνάφεια του ερευνητικού έργου.
Σύμφωνα με το νέο Νόμο-Πλαίσιο για τα ΑΕΙ η εκλογή του καθηγητή θα στηρίζεται πλέον ΕΙΤΕ στη συνάφεια του διδακτορικού του ΕΙΤΕ είτε στη συνάφεια του ερευνητικού του έργου. Αυτό καταργεί ανερυθρίαστα την μέχρι σήμερα πάγια τακτική εκλογών καθηγητών πανεπιστημίου όπου επιβάλλεται η διαπίστωση της συνάφειας τόσο της διδακτορικής διατριβής όσο και της συνάφειας του ερευνητικού έργου του υποψηφίου με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης. Δείτε εδώ την πάγια σχετική γνωμοδότηση που ίσχυε μέχρι σήμερα (Γνωμοδότηση 109/2010 της
 Ολομέλειας του ΝΣΚ); Δείτε εδώ και εδώ πόσο άμεσα ο κ. Πανάρετος ακύρωσε όλες τις εκλογές στις οποίες δεν αιτιολογήθηκε η συνάφεια της διδακτορικής διατριβής (πλήθος άλλων υπάρχουν στο ΥΠΕΠΘ). Με τη νέα αυτή πρόβλεψη η κυβέρνηση βάζει από το παράθυρο καθηγητές στα πανεπιστήμια των οποίων η διδακτορική διατριβή δεν σχετίζεται με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης που προκηρύχθηκε. Έτσι μπορεί κάποια να έχει διδακτορικό στην Παιδαγωγική από τη Σχολή Νηπιαγωγών και να μπορεί να γίνει Καθηγήτρια Ιατρικής αν έχει συνεργαστεί
 ερευνητικά στη συνέχεια με Καθηγητές Ιατρικής και έχει επιστημονικές δημοσιεύσεις στην κλινική ψυχολογία (σας θυμίζει τίποτα;).
Δεν έχει πλέον σημασία το γνωστικό αντικείμενου του διδακτορικού του υποψηφίου αφού ο καθένας θα μπορεί να ισχυρίζεται ότι το ερευνητικό του έργο συμπίπτει με γνωστικό αντικείμενο της θέσης ανεξάρτητα αν το διδακτορικό του είναι άσχετο με τη θέση. Ποιος ακατάλληλος σύμβουλος κατήργησε την απαιτούμενη συνάφεια της διδακτορικής διατριβής με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης; Ποιος πρύτανης μπορεί να δεχθεί τέτοια απαράδεκτη και ύποπτη ρύθμιση; Πρέπει άμεσα να διορθωθεί η διάζευξη ΕΙΤΕ, ΕΙΤΕ που υπάρχει στην πρώτη
 παράγραφο του άρθρου 17 του προσχεδίου με σαφή σύζευξη (δηλαδή απαίτηση συνάφειας τόσο της διδακτορικής διατριβής όσο και του ερευνητικού έργου όπως προέβλεπε η  Γνωμοδότηση 109/2010 της Ολομέλειας του ΝΣΚ) Διαφορετικά θα αλλοιωθεί η δομή των πανεπιστημιακών σχολών και θα προκύψουν Καθηγητές Ιατρικής Σχολής με διδακτορικό στην Παιδαγωγική.
Τέλος, λέμε «Όχι», στην υποβάθμιση, στην αναξιοκρατία, στην διακομματική πανεπιστημιακή μαφία, στο «στημένο παιχνίδι», στο μοίρασμα της «πίττας» σε ημέτερους ακόμα και με χρηματισμό και στη νέα επαναφορά της «έδρας του Καθηγητή». Αντισταθείτε!
Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
Διδάκτορας  Επιστήμων Αγωγής  του Πανεπιστημίου Paris V-Sorbonne,
Πολιτευτής με το ΠΑΣΟΚ.
www.koutsoukos-anastasios.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: